Gjennomfør trygge arrangementer med Tudu!

 

Vi i Tudu har sammen med Hønefoss Ballklubb utviklet et enkelt system for registrering av deltakere på arrangementer, samt sjekkliste for gjennomføring og enkel tilgang til deltakerliste ved smitte.

Bedrift? Klikk her for å lese om vår løsning for bedrifter: Tudu Smittesporing for bedrifter


Covid-19 har endret retningslinjene for registrering av deltakere på et arrangement. For lag, foreninger og bedrifter kan være både tidskrevende og utfordrene å gjennomføre alt i henhold til alle nye retningslinjer. Derfor ble Tudu Smittvern utviklet sammen med Hønefoss Ballklubb. Dette gir både klubb og kampvert en enklere oversikt, gode rutiner og god dokumentasjon- samlet på ett sted. 

Dette er noe av hva du kan gjøre med Tudu Smittesporing

    • Vi lager feridge maler for plaktater QR-koder og SMS-kodeord som dere henger opp eller setter ut der du har besøkende.  Besøkende skanner QR-koden med mobilen, og blir ført til en side der de registrere seg med navn og nummer.  Ved en bestilling legger du ved logo og ønsket tekst. Ønsker du å gjøre dette selv, ligger mal for plakat ferdig i Tudu

    • Navn og nummer blir lagret i din Smittesporingsmodul, kan se hvem som har registrert seg, og hvilket tidspunkt de registrerte seg! Du bestemmer hvem og hvor mange som skal logge seg på for å se dette. Ønsker du å dele opp i flere lokasjoner, så er 3 lokasjoner inkludert!

    • Alle registreringer slettes automatisk etter 14 dager for å opprettholde et godt personvern for de som registrerer seg. Dette trenger ikke du å tenke på!

    • All data lagres i Norge, vi garanterer for et trygt personvern!

    • Ved smitte, kan du hente ut lister sortert på tidspunkt i exel eller i PDF, og sende til din kommune. 
  • Pris etter bruk, man betaler kun for aktive brukere som tar i bruk Tudu. Når sesongen er over, kan brukere deaktiveres frem til sesongstart. 

"– Hønefoss Ballklubb har i samarbeid med det lokale it-firmaet Tudu fått skreddersydd et web-basert verktøy som forenkler våre arrangement, og som bidrar til at vi har gode korona-rutiner og oversikt over antall publikum og deltakere."

Klikk på videoen under for å se hvordan vi løste dette for Hønefoss Ballklubb (husk lyd)

Hvordan kommer vi i gang?

Vi har fri support, men åpningstiden er 08.00-16.00.  Derfor vil det bli sendt en opplæringstekst med bilder og video som brukere får tilgang til. Denne må tilpasses etter klubben sine ønsker. Dette er da inkludert. Vi hjelper også til med å gi tilgang til de som skal utføre sjekklister og fordele oppgaver på de. 

Ved å fylle ut skjema under her, får du tilsendt en uforpliktende demo som viser hvordan dette gjøres i praksis hos dere. 

Pris?
Det er en liten oppstartskostand som inkluderer 3 ulike QR-koder for registrering, deretter er det pris pr aktive bruker:
 
  • 1-10 aktive brukere: 40 kr pr bruker pr mnd
  • 11-30 aktive brukere: 30 kr pr bruker, pr mnd
  • Over 31 brukere: 20 kr pr bruker, pr mnd
  • 500 kr i oppstartskostnad. Inkluderer oppsett av rutiner for hele sesongen for idrettslag, samt deltakerregistrering på 3 lokasjoner. 
  • 3600 kr pr år i lisens for bedrifter

Alle priser er eks.mva

 

For mer info, ta kontakt med daglig leder Ole Wormdal på ow@tudu.no eller 92656752