Gjennomfør trygge arrangementer med Tudu!

 

Vi i Tudu har sammen med Hønefoss Ballklubb utviklet et enkelt system for registrering av deltakere på arrangementer, samt sjekkliste for gjennomføring og enkel tilgang til deltakerliste ved smitte.

Bedrift? Klikk her for å lese om vår løsning for bedrifter: Tudu Smittesporing for bedrifter


Covid-19 har endret retningslinjene for registrering av deltakere på et arrangement. For lag, foreninger og bedrifter kan være både tidskrevende og utfordrene å gjennomføre alt i henhold til alle nye retningslinjer. Derfor ble Tudu Smittvern utviklet sammen med Hønefoss Ballklubb. Dette gir både klubb og kampvert en enklere oversikt, gode rutiner og god dokumentasjon- samlet på ett sted. 

Dette er noe av hva du kan gjøre med Tudu Smittesporing

  • Vi lager plaktater med QR-koder som dere henger opp på deres anlegg. Deltakere skanner QR-koden, og blir ført til en side der de registrere seg med navn og nummer

  • Navn og nummer blir lagret i vår Smittvern-modul, der du kan se hvem som har registrert seg. 
  • Du kan lage flere arrangementer i modulen, og du kan sette et maks antall deltakere pr arrangement dersom de går på samme anlegg, til samme tid. 

  • Ønsker du å telle antall deltakere, gjøres dette også i vår Smittevernmodul

  • Gode rutiner er viktig, med Tudu Smittevern får du ferdige sjekklister for gjennomføring av et arrangement. Admininstrator får da også raskt oversikt over utførte og ikke utførte oppgaver

  • Pris etter bruk, man betaler kun for aktive brukere som tar i bruk Tudu. Når sesongen er over, kan brukere deaktiveres frem til sesongstart. 

"– Hønefoss Ballklubb har i samarbeid med det lokale it-firmaet Tudu fått skreddersydd et web-basert verktøy som forenkler våre arrangement, og som bidrar til at vi har gode korona-rutiner og oversikt over antall publikum og deltakere."

Klikk på videoen under for å se hvordan vi løste dette for Hønefoss Ballklubb (husk lyd)

Hvordan kommer vi i gang?

Vi har fri support, men åpningstiden er 08.00-16.00.  Derfor vil det bli sendt en opplæringstekst med bilder og video som brukere får tilgang til. Denne må tilpasses etter klubben sine ønsker. Dette er da inkludert. Vi hjelper også til med å gi tilgang til de som skal utføre sjekklister og fordele oppgaver på de. 

Ved å fylle ut skjema under her, får du tilsendt en uforpliktende demo som viser hvordan dette gjøres i praksis hos dere. 

Pris?
Det er en liten oppstartskostand som inkluderer 3 ulike QR-koder for registrering, deretter er det pris pr aktive bruker:
 
  • 1-10 aktive brukere: 40 kr pr bruker pr mnd
  • 11-30 aktive brukere: 30 kr pr bruker, pr mnd
  • Over 31 brukere: 20 kr pr bruker, pr mnd
  • 500 kr i oppstartskostnad. Inkluderer oppsett av rutiner for hele sesongen for idrettslag, samt deltakerregistrering på 3 lokasjoner. 
  • 3600 kr pr år i lisens for bedrifter

Alle priser er eks.mva

 

For mer info, ta kontakt med daglig leder Ole Wormdal på ow@tudu.no eller 92656752