Tudu Flow - Sikker kommunikasjon og fildeling mellom deg og dine kunder
I dag stilles det høye krav til både sikkerhet og tilgjengelighet, både fra kunder og myndigheter. Ved å samle all samhandling og kommunikasjon på samme plattform, vil du få følgende fordeler:
TIDS- OG KOSTNADSEFFEKTIVT
En digital samhandlingsplattform gjør samhandling med kunder enklere å gjennomføre, ved at fildeling og kommunikasjon utføres og lagres i én plattform som både rådgiver og kunde har tilgang til. I vår samhandlingsplattform kan begge parter sende over viktig grunnlag, samt kommunisere direkte i plattformen, og dermed erstatte bruken av e-post.MINDRE SÅRBART
En digital samhandlingsplattform gjør kommunikasjonen mellom rådgiver og kunde tilgjengelig selv ved fravær. Med en egen stedfortreder-funksjon sikres kunden god oppfølging dersom en rådgiver er sykmeldt eller har sagt opp. Dette sikrer en smidig overgang til ny rådgiver, uten at kunden trenger å foreta seg noe.TILGJENGELIG 24/7
En digital samhandlingsplattform er alltid tilgjengelig, når som helst og hvor som helst. Det eneste du trenger er nettilgang.ETT FELLES SYSTEM
Et felles system med en fast struktur for all kundebehandling sikrer at alle i virksomheten og kundene finner frem til den dokumentasjonen de trenger, og dermed øker effektiviteten i organisasjonen.Hold oversikt over alle oppgaver og ansvar
Tudu Flow gjør det enkelt å holde oversikt over alle oppgaver og ansvar. Du kan tildele oppgaver til kunder, og få enkel oversikt over innsendt dokumentasjon og hvem som ikke har utført oppgavene.
Med Tudu Flow kan du:
Opprett årshjulet ditt med få tasteklikk
Med mulighet til repeterende oppgaver kan du opprette årshjulet ditt med få tasteklikk. Dette sikrer at du alltid er oppdatert på hva som må gjøres når.
En samhandlingsportal som sikrer trygg kommunikasjon
Hold dine data trygge
Tudu Flow er en sikker kommunikasjonsplattform som beskytter dine data. Løsningen er i samsvar med GDPR-lovverk.
Ved å ta i bruk Flow, kan du:
Forenklet kommunikasjon med kunder
Med en egen kommunikasjonskanal til hver kunde kan rådgivere og kunder enkelt kommunisere om dokumentasjon, oppdragsleveranse og faglige spørsmål.
Sikker opplæring av nye rådgivere
Dersom en kunde får en ny rådgiver i din bedrift, kan den nye rådgiveren enkelt sette seg inn i dialogen som har vært med kunden. Dette sikrer en god oppstart for både kunde og rådgiver.
En samhandlingsportal med et sikkert dokumentsenter
Del dokumentasjon med kunder på en sikker måte
Tudu Flow har et eget dokumentsenter hvor du kan lagre og dele sluttdokumentasjon med kunder. Ved å dele dokumentsenteret med kunder kan du enkelt sende rapporter, dokumenter og annet materiale uten å bruke e-post. Du kan også sende bekreftelse til kunder på at dokumentasjonen er mottatt.
Dokumenter kan være artikler eller filer
Dokumenter i dokumentsenteret kan være både artikler du oppretter i Flow, eller filer du laster direkte opp i systemet. Du kan også redigere og tilpasse dokumenter etter behov.
Internt arkiv for kolleger
I tillegg til dokumentdeling med kunder, er det også et eget internarkiv som du kan dele med dine kollegaer. Dette er en fin måte å samle all relevant dokumentasjon på ett sted.
En samhandlingsportal med smidig onboarding
En enkel og effektiv start
Tudu Flow har en smidig onboarding-prosess som gjør det enkelt for kunder og ansatte å komme i gang. Tudu bistår i hele prosessen, og supporterer både ansatte og kunder.
Onboarding i ditt tempo
Onboarding av hele kundeporteføljen tar tid, og vår modell gjør det kostandseffektivt å onboarde over en tidsperiode. Dette sikrer at både kunder og ansatte får en smidig prosess.
Tilgang til all informasjon, uansett hvor du er
Med Tudu Flow har du tilgang til all informasjon mellom deg og dine kunder, uansett hvor du er. Løsningen er tilpasset alle enheter, slik at du kan jobbe på PC, Mac, nettbrett eller mobiltelefon.
Slik fungerer det:
Fordeler med tilgang uansett hvor du er: