Avviksystem









Få full oversikt og kontroll over alle administrative oppgaver i bedriften



Bestill en demo
KONTRAKTSHOTELL

Med det brukervennlige kontraktshotellet i Tudu Compliance, får du enkel og raskt kontroll over bedriftens kontrakter og avtaler.
Det eneste du trenger å gjøre, er å legge inn avtalene med start og sluttdato, eventuelt oppsigelsestid. Ønsker du at du skal varsles om utløp, eller sette en dato for oppfølging, gjør du det i samme operasjon.
Har du flere avdelinger, og mange kontrakter kan du filtere på avdeling, slik at du får god oversikt. Du kan også sortere på startdato, sluttdato, varslingsdato m.fl.

TIPS!
Mange virksomheter betaler for avtaler de ikke trenger, fordi de ikke rekker å si opp kontrakten før ny periode starter. Med varslingssystemet i vårt kontraktshotell får du varsel før oppsigelsestiden starter, og dermed rekker å si opp kontrakten.

SERTIFIKATER

I mange virksomheter er det nødvendig med sertifikater, enten for ansatte eller utstyr.
I sertifikatoversikten i Tudu Compliance, holder du orden på alle sertifikater som er nødvendig i din virksomheten. Sertifikatet kan enten linkes til en ansatt eller til et utstyr.
Ved å angi utløpsdato på sertifikatet, vil du og eventuelt den ansatte motta et varsel når sertifikatet er i ferd med å løpe ut.

Hvis du ønsker dokumentasjon på sertifikatet, f.eks. et kursbevis lett tilgjengelig, kan det legges til vedlegg.

VIKTIG!
Sørg for god kontroll og oversikt over sertifikatene i din virksomhet. Ved mangel på nødvendige sertifikater kan det få alvorlige konsekvenser. Både mtp. ulykker og skader, men også bøter, erstatningskrav, bruksforbud m.fl.

Avviksystem
UTSTYRSOVERSIKT

I mange virksomheter er det mye utstyr å ha kontroll på, som telefoner, PC, printer, biler, anleggsmaskiner m.fl.
I utstyrsmappen kan man registrere utstyret man har, slik at det alltid er enkelt å finne frem til informasjonen når den trengs. Dette kan være Informasjon som hva slags utstyr det er, produsent, serienummer, kjøpsdato, garantitid, hvilken ansatt som disponerer utstyret m.fl.
Alle ansatte har kan få tilgang til utstyrslisten, slik at de også har tilgang ved behov, som f.eks. ved behov for reparasjon på en maskin, så er serienummer og annen relevant informasjon lett å finne.

TIPS!
Har du kvitteringer i en perm eller boks? Last kvitteringen på utstyret opp i utstyroversikten, så er den lett tilgjengelig når du trenger den.

Miljøvennlig er det også!

UNDERSØKELSER

I Tudu Compliance er det utviklet en egen database hvor du kan utføre undersøkelser både internt i virksomheten og eksternt. Dette kan være undersøkelser som medarbeiderundersøkelser, SJA, forslagskasse m.fl.
Undersøkelsene kan du bygge selv, eller med hjelp fra oss. Innholdet bestemmer du selv, og undersøkelsen besvares ved å skanne en QR-kode eller gå inn på den respektive URL. Undersøkelser kan også gjøres offentlige, slik at personer som ikke har tilgang til Tudu Compliance, også kan besvare undersøkelsen. Resultatene kan du se i systemet, eller hente ut i Excel, PDF eller CSV.

TIPS!
Undersøkelsesfunksjonaliteten har utallige bruksmuligheter, og kan også benyttes til andre formål som f.eks. påmelding til et arrangement

Avviksystem Lovpalagte oppgaver
DOKUMENTSENTER

Med Tudu følger muligheten til å bygge eget dokumentsenter av rutiner, håndbøker og annen dokumentasjon!
Her kan du bygge din egen mappestruktur, eller endre strukturen som ligger som standard. I alle mapper kan du skrive teksten rett inn, eller laste opp ønskede vedlegg. Skulle du ønske å bygge inn et spørreskjema, f.eks. en SJA i en av mappene, så er dette også mulig. Tilgang til de ulike mappene og filene du laster opp, kan styresper avdeling eller på individ nivå. Det er mulig å sette mapper synlig kun for de som skal se alt

TILGANGSSTYRING
Alle mapper kan tilgangstyres, slik at tilgangen begrenses til de som trenger den. Du kan begrense på avdelingsnivå eller individnivå. Det kan også kreves signatur, dersom den ansatte må bekreft å ha lest og forstått innholdet.

Avviksystem