Håndbøker og rutiner er viktige dokumenter som gir informasjon om hvilke retningslinjer, regler, prosedyrer etc. man har i virksomheten. Håndbøker og rutiner befinner seg
ofte i permer eller gjemt bort i en eller annen mappe. Gjør disse tilgjengelig ved å laste de opp i systemet, slik at de ansatte får rask og enkelt tilgang når de trenger det. Dette kan være
hms-håndbok, personalhåndbok*, lederhåndbok, rutiner for bruk av utstyr m.fl. Vi kan også bistå dere i å opprette nye håndbøker og rutiner dersom det er behov for det.
Alle håndbøker og rutiner kan også tilgangsstyres, slik at tilgangen kan begrenses til de som trenger den. Det kan også kreves signatur, dersom den ansatte må bekrefte at håndboken
og/eller eller rutinen er lest og forstått. .
Les mer om personalhåndboken
INKLUDERT
Mal for personalhåndbok er
inkludert i systemet.
Dersom du allerede har
systemet, kan du kontakte
supportavdelingen, så hjelper vi
deg med å få personalhåndboken implementert