Utstyrsoversikt

Er du kjent med utfordringen knyttet til รฅ finne kvitteringer, bruksanvisninger eller annen viktig informasjon om bedriftens utstyr nรฅr du faktisk trenger det? Ofte havner disse dokumentene i ulike permer, esker eller kanskje til og med blir borte over tid. Dette kan fรธre til frustrasjon, forsinkelser og i verste fall unรธdvendige kostnader vedlikehold eller reparasjon.

Vรฅr utstyrsoversikt i Tudu Compliance tilbyr en smart og enkel lรธsning for รฅ hรฅndtere all relevant informasjon om bedriftens maskiner, verktรธy og annet utstyr. Tenk deg en digital mappe hvor du enkelt kan registrere og finne frem til nรธyaktig den informasjonen du trenger, akkurat nรฅr du trenger den.

I utstyrsoversikten kan du registrere en rekke detaljer for hvert enkelt utstyr bedriften eier eller disponerer. Dette inkluderer blant annet:

  • Hva slags utstyr det er (f.eks. "mobiltelefon", "bรฆrbar PC", "truck").

  • Produsent (f.eks. "Apple", "Lenovo", "Toyota").

  • Serienummer (viktig for identifikasjon og service).

  • Kjรธpsdato (for regnskap og garanti).

  • Garantitid (for enkel oversikt over gjeldende garanti).

  • Hvilken ansatt som eventuelt disponerer utstyret (for ansvar og lokalisering).

  • Plassering av utstyret.

  • Mulighet for รฅ laste opp dokumenter som kvitteringer, bruksanvisninger, vedlikeholdshistorikk, sikkerhetsdatablader osv.

Ved รฅ samle denne informasjonen digitalt, skaper du en verdifull kunnskapsbase om bedriftens eiendeler.

Tilgjengelighet for ansatte

En stor fordel med den digitale utstyrsoversikten er at alle ansatte kan fรฅ tilgang til utstyrslisten, dersom det er รธnskelig. Dette kan vรฆre svรฆrt nyttig i en rekke situasjoner. For eksempel:

  • Ved behov for reparasjon pรฅ en maskin, kan den ansatte raskt finne serienummeret og eventuell annen relevant informasjon som er nรธdvendig for รฅ bestille service eller feilsรธke.

  • Hvis en ansatt trenger bruksanvisningen til et spesifikt verktรธy, er denne lett tilgjengelig i utstyrsmappen.

  • Ved intern overfรธring av utstyr, er det enkelt รฅ se hvem som tidligere har hatt ansvaret.

Dette bidrar til effektivitet og selvbetjening, da ansatte selv kan finne den informasjonen de trenger uten รฅ mรฅtte kontakte ledere eller administrasjonen.

Fordelene kort oppsummert:

  • Lett tilgjengelig informasjon: All dokumentasjon om utstyret samlet pรฅ ett sted.

  • Enkel tilgang: Raskt รฅ finne frem til nรธdvendig informasjon.

  • Bedre oversikt: God kontroll over bedriftens eiendeler.

  • Effektivisering: Spar tid ved vedlikehold, reparasjoner og intern hรฅndtering.

  • ร˜kt kunnskap: Ansatte har tilgang til viktig informasjon ved behov.

Gratis demonstrasjon av Tudu Compliance

Benytt skjema for en gratis demonstrasjon av Tudu Compliance. Sammen gรฅr vi gjennom systemet og ser pรฅ de ulike funksjonalitetene.

Gratis demonstrasjon av Tudu Compliance

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.