Vernetjeneste

Verneombudet er en viktig ressurs i alle bedrifter, og er bindeleddet mellom arbeidsgiver og arbeidertaker. Verneombudets rolle er å hjelpe arbeidsgiver, og påse at arbeidsplassen er trygg gjennom systematisk HMS-arbeid.

En verneombudsmappe, er et eget område der verneombudet samler all dokumentasjon som gjøres i forbindelse med rollen som verneombud. Ved å samle denne dokumentasjonen digitalt, vil den være lett tilgjengelig og lett å videreføre hvis det velges nytt verneombud. Verneombudsmappen fungerer på samme måte som øvrige mapper i dokumentsenteret.

VISSTE DU AT?

Fra 1.1.2024 må bedrifter med mer enn 5 ansatte må ha verneombud. Det spiller ingen rolle hvilken stillingsbrøk den ansatte har for å være med i tellingen. Betales det lønn, skal den ansatte telles.

Gratis demonstrasjon av Tudu Compliance

Benytt skjema for en gratis demonstrasjon av Tudu Compliance. Sammen går vi gjennom systemet og ser på de ulike funksjonalitetene.

Gratis demonstrasjon av Tudu Compliance