Med det brukervennlige kontraktshotellet i Tudu
Compliance, får du enkel og raskt kontroll over bedriftens
kontrakter og avtaler.
Det eneste du trenger å gjøre, er å legge inn avtalene med start
og sluttdato, eventuelt oppsigelsestid. Ønsker du at du skal
varsles om utløp, eller sette en dato for oppfølging, gjør du det i
samme operasjon.
Har du flere avdelinger, og mange kontrakter kan du filtere
på avdeling, slik at du får god oversikt. Du kan også sortere på
startdato, sluttdato, varslingsdato m.fl.
TIPS!
Mange virksomheter betaler
for avtaler de ikke trenger,
fordi de ikke rekker å si opp
kontrakten før ny periode
starter. Med varslingssystemet
i vårt kontraktshotell får du
varsel før oppsigelsestiden
starter, og dermed rekker å si
opp kontrakten.
I mange virksomheter er det nødvendig med sertifikater, enten
for ansatte eller utstyr.
I sertifikatoversikten i Tudu Compliance, holder du orden på alle
sertifikater som er nødvendig i din virksomheten. Sertifikatet
kan enten linkes til en ansatt eller til et utstyr.
Ved å angi utløpsdato på sertifikatet, vil du og eventuelt den
ansatte motta et varsel når sertifikatet er i ferd med å løpe ut.
Hvis du ønsker dokumentasjon på sertifikatet, f.eks. et kursbevis
lett tilgjengelig, kan det legges til vedlegg.
VIKTIG!
Sørg for god kontroll og
oversikt over sertifikatene i din
virksomhet.
Ved mangel på nødvendige
sertifikater kan det få alvorlige
konsekvenser. Både mtp.
ulykker og skader, men også
bøter, erstatningskrav,
bruksforbud m.fl.
I mange virksomheter er det mye utstyr å ha kontroll på, som
telefoner, PC, printer, biler, anleggsmaskiner m.fl.
I utstyrsmappen kan man registrere utstyret man har, slik at det
alltid er enkelt å finne frem til informasjonen når den trengs.
Dette kan være Informasjon som hva slags utstyr det er,
produsent, serienummer, kjøpsdato, garantitid, hvilken ansatt
som disponerer utstyret m.fl.
Alle ansatte har kan få tilgang til utstyrslisten, slik at de også har
tilgang ved behov, som f.eks. ved behov for reparasjon på en
maskin, så er serienummer og annen relevant informasjon lett
å finne.
TIPS!
Har du kvitteringer i en perm
eller boks?
Last kvitteringen på utstyret
opp i utstyroversikten, så er
den lett tilgjengelig når du
trenger den.
Miljøvennlig er det også!
I Tudu Compliance er det utviklet en egen database hvor du
kan utføre undersøkelser både internt i virksomheten og
eksternt. Dette kan være undersøkelser som medarbeiderundersøkelser, SJA, forslagskasse m.fl.
Undersøkelsene kan du bygge selv, eller med hjelp fra oss.
Innholdet bestemmer du selv, og undersøkelsen besvares ved å
skanne en QR-kode eller gå inn på den respektive URL.
Undersøkelser kan også gjøres offentlige, slik at personer som
ikke har tilgang til Tudu Compliance, også kan besvare
undersøkelsen. Resultatene kan du se i systemet, eller hente ut i
Excel, PDF eller CSV.
TIPS!
Undersøkelsesfunksjonaliteten
har utallige bruksmuligheter,
og kan også benyttes til andre
formål som f.eks. påmelding til
et arrangement
Med Tudu følger muligheten til å bygge eget dokumentsenter av rutiner, håndbøker og annen dokumentasjon!
Her kan du bygge din egen mappestruktur, eller endre strukturen som ligger som standard. I alle mapper kan du skrive teksten rett inn, eller laste opp ønskede vedlegg. Skulle du
ønske å bygge inn et spørreskjema, f.eks. en SJA i en av mappene, så er dette også mulig. Tilgang til de ulike mappene og filene du laster opp, kan styresper avdeling eller på individ nivå. Det er mulig å sette mapper
synlig kun for de som skal se alt
TILGANGSSTYRING
Alle mapper kan tilgangstyres,
slik at tilgangen begrenses til
de som trenger den. Du kan
begrense på avdelingsnivå eller
individnivå. Det kan også kreves
signatur, dersom den ansatte
må bekreft å ha lest og forstått
innholdet.